مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-08سياسي

پیشنهاد واکسناسیون عوامل اجرایی انتخابات ارائه شده است/ افزایش 15 درصدی شعب


معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد تجمعات در زمان برگزاری انتخابات در سراسر کشور و از جمله هرمزگان، شمار شعب اخذ رای افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی در یک گفت وگوی رسانه ای با اشاره به اهمیت انتخابات در است و فضاسازی های مناسبی نیز برای شعب اخذ رای صورت خواهد گرفت تا جریان هوا به طور مستمر وجود داشته باشد و مردم نگرانی بابت حضور در پای صندوق های رای نداشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با اشاره به ارائه پیشنهاد واکسیناسیون مجریان انتخابات در کمیته سلامت ستاد انتخابات، خاطرنشان کرد: تمامی نیازمندی های ضدعفونی و ماسک و حضور مناسب مردم و عوامل اجرایی در فرآیند برگزاری انتخابات در نظر گرفته خواهد شد.

رئوفی همچنین اضافه کرد: نام نویسی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات شورا شهر ها از 20 اسفند شروع می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد و مدارک لازم برای نام نویسی شامل، یک قطعه عکس 4*3، نداشتن سوء پیشینه با اعتبار کمتر از سه ماه، اصل کارت ملی، شناسنامه و مدرک تحصیلی است.

وی درباره مدرک تحصیلی داوطلبان نیز گفت: برای شهر های زیر 20 هزار نفر جمعیت دیپلم، و بالاتر و شهر های بالای 20 هزار نفر لیسانس و بالاتر از آن است و از 20 اسفند تا یک هفته نامنویسی ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد واکسناسیون عوامل اجرایی انتخابات ارائه شده است/ افزایش 15 درصدی شعب

پیشنهاد واکسناسیون عوامل اجرایی انتخابات ارائه شده است/ افزایش 15 درصدی شعب