مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-08سياسي

افتتاح 24 پروژه محرومیت زدایی در روستا های محروم طی یک سال


فرمانده سپاه کربلا از افتتاح 24 پروژه در سال 98 و 99 خبر داد و گفت: در مجموع 41 پروژه را قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دست اقدام دارد که 24 پروژه تا به امروز 100 درصد تکمیل و تحویل شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیین افتتاح همزمان 7 پروژه محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در حوزه عمرانی در دهستان های کم برخوردار بخش چهاردانگه شهرستان ساری همراه با بازدید میدانی از این طرح های خدمت رسانی با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا  در روستای کردمیر این شهرستان برگزار شد.

سردار سیاوش مسلمی در این آیین با اشاره به بهره برداری پروژه ها گفت: این پروژه ها با کمک و مشارکت مردمی به پایان رسید، فرق بهره برداری این پروژه ها با پروژه های دیگر آن است که مردم وسط کار هستند و خودشان کارهارا انجام می دهند.

وی اضافه کرد: یکی از افتخارات سپاه این است از مردم و برای برای مردم است و هرجا مردم دچار مشکل شدند، سپاه برای رفع مشکل با همه امکانات وارد میدان می شود.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه برخی از مدیران ادعای نوکری مردم می کنند، اما در عمل اینگونه نیست، اضافه کرد: اگر مسؤولان خدمتگزار مردم هستند پس چرا زندگی مردم دچار مشکل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 24 پروژه محرومیت زدایی در روستا های محروم طی یک سال

افتتاح 24 پروژه محرومیت زدایی در روستا های محروم طی یک سال