مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-08اقتصادي

شرکت های دانش بنیان به دنبال ایجاد بازار برای عرضه محصولات هستند


مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت:بسیاری از شرکت های دانش بنیان مراحل تجاری سازی را رد کرده و در حال حاضر به دنبال تسهیلات بیشتر و ایجاد بازاری برای عرضه محصولات فناورانه خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز کرمی امروز در حاشیه بازدید از رویداد نمایشگاهی تا ثریا اظهار داشت: ورود بسیج به فعالیت های علمی و فناوری در کنار اقدامات اجتماعی و فرهنگی، شایسته تقدیر است؛ در این نمایشگاه نیز از لحاظ تنوع موضوعی در حوزه های فنی و مهندسی و فعالیت های استارتاپی و صنایع خلاق و فرهنگی، از سطح بسیار خوبی برخوردار بوده است.

مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: فعالیت های مراکز علمی در این نمایشگاه می تواند باعث شناسایی نیازها و رفع موانع در مسیر پیشرفت علمی کشور شود.

وی افزود: خوشبختانه بسیاری از شرکت های دانش بنیان حاضر در این نمایشگاه، مراحل تجاری سازی را رد کرده اند و در حال حاضر به دنبال تسهیلات بیشتر و ایجاد بازاری برای عرضه محصولات فناورانه خود هستند.

مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: امیدواریم با همکاری شرکت ها بتوانیم از تمامی مرکز فناوری و شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم؛ امیدواریم که شرکت های حاضر در این نمایشگاه بتوانند با همکاری شرکت های بزرگ تر، مسیر موفقیت خود را به خوبی ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان به دنبال ایجاد بازار برای عرضه محصولات هستند

شرکت های دانش بنیان به دنبال ایجاد بازار برای عرضه محصولات هستند