مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-08سياسي

تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «عصرهای کریسکان» رونمایی شد+تصویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، در راستای پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت توسط مؤسسه پژوهشی فرهنگی دفتر نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب عصرهای کریسکان خاطرات امیر سعیدزاده به قلم کیانوش گلزار امروز با حضور سردار سلامی در سنندج رونمایی شد.

عصرهای کریسکان روایتی جذاب از زندگی امیر سعیدزاده و همسرش سعدا حمزه ای است، که توسط کیانوش گلزار راغب در سال 1394 و از سوی انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری انقلاب اسلامی برای نخستین بار منتشر شد و به دلیل جذابیت داستان تاکنون دو بار نیز تجدید چاپ شده است.

امیر سعیدزاده، راوی این کتاب، یکی از منحصر به فردترین نیروی های دفاع مقدس است، چراکه او عضو هیچ سازمانی نیست.

  عکس تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب عصرهای کریسکان   یک نیروی آزاد است و در عین حال در مأموریت های اطلاعاتی و عملیاتی شرکت می کند، مأموریت هایی نیز برای شناسایی در خارج از کشور دارد و پس از آن راهی سپاه می شود.

سعیدزاده پیش از انقلاب، از طرف ساواک، مورد پیگیری و بازخواست قرار گرفته و فراری می شود وی اسیر کومله می شود و از سازمان کومله نیز فرار می کند.

4 سال بعد از جنگ، سعیدزاده به اسارت حزب دموکرات کردستان عراق در می آید این دوران از ابتدای انقلاب تا سال 74، یعنی یک دوره 15 ساله، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «عصرهای کریسکان» رونمایی شد+تصویر

تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «عصرهای کریسکان» رونمایی شد+تصویر