مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-08سياسي

احیا دیوار تاریخی گرگان می تواند به توسعه گردشگری گلستان کمک کند


نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: دیوار دفاعی گرگان اگر احیاء شود می تواند در اقتصاد گردشگری گلستان بسیار موثر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ایشان اظهار کرد: گردشگری به همراه خود توسعه اقتصادی به وجود می آورد و برخی از کشورها از حوزه گردشگری به اندازه درآمدهای نفتی ما درآمد به دست می آورند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان به موضوع آشوراده اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه عنوان می شد که گلستان یک قطب گردشگری است اما درآمدهای بخش کشاورزی در استان قابل توجه نبود و از نظر صنعتی هم این استان جایگاهی در بین استان های کشور نداشت و لذا باید به موضوعات گردشگری مثل آشوراده توجه می شد.

نورمفیدی بیان کرد: از طرح گردشگری جزیره آشوراده بالغ بر 16 سال می گذرد ولی هنوز به جایی نرسیده است و در سفر معاون اول رییس جمهور این مهم تاکید کردم که رییس جمهور در سفر نخست خود به استان این وعده را داد که نسبت به اجرای طرح گردشگری آشوراده اقدام کند.

وی افزود: از نظر اقتصادی آن چیزی که می تواند منجر به تحول استان شود موضوع گردشگری است و موضوع بعدی توجه به دیوار دفاعی گرگان است که اگر احیاء شود می تواند در اقتصاد گردشگری استان بسیار موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا دیوار تاریخی گرگان می تواند به توسعه گردشگری گلستان کمک کند

احیا دیوار تاریخی گرگان می تواند به توسعه گردشگری گلستان کمک کند