مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-08سياسي

آخرین وضعیت پرونده «درگیری نماینده مجلس با سرباز»


با گذشت بیش از یک ماه از درگیری یک نماینده مجلس با سرباز پلیس راهور که برسر اصرار برای ورود غیرمجاز به خط ویژه رخ داد، پیگیری ها حکایت از پابرجا بودن شکایت از این نماینده و انتظار برای صدور حکم قضایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اوایل بهمن ماه امسال بود که خبر درگیری با یک سرباز نیروی انتظامی در فضای رسانه ای کشور منتشر شده و بلافاصله افکار عمومی را تحت تاثیر خود قرار داد، چرا که در طرف دیگر درگیری نه افرادی که معمولا به ذهن می آید، بلکه این بار یک نماینده مجلس شورای اسلامی بر سر ورود غیرقانونی به خط ویژه اتوبوس با سرباز پلیس راهور درگیر شده و به گفته این سرباز یک سیلی نیز به گوش او نواخته بود.

موضوع به سرعت و در ابعاد وسیعی منتشرشده و گرچه در ابتدا علی اصغر عنابستانی که از سبزوار وارد مجلس شده موضوع را تکذیب کرد، اما حمایت فرمانده ناجا، رییس پلیس راهور تهران بزرگ و .

از سرباز مذکور حاکی از آن بود که اصل ماجرا با آنچه که این عضو مجلس شورای اسلامی عنوان کرده تفاوت دارد.

انتشار ویدیویی از صحنه درگیری این موضوع و اظهارات این نماینده مجلس بار دیگر با واکنش افکارعمومی مواجه شد و سرانجام عنابستانی با انتشار ویدیویی اقدام به عذرخواهی بابت تمام کارهای کرده و نکرده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده «درگیری نماینده مجلس با سرباز»

آخرین وضعیت پرونده «درگیری نماینده مجلس با سرباز»