مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-08اقتصادي

ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی زابل به بنیاد مسکن واگذار می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی زابل شامل 5 محله با 48 هزار نفر جمعیت و 500 هکتار وسعت به این بنیاد واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، خلیل منبتی اظهار داشت: ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی زابل شامل 5 محله با 48 هزار نفر جمعیت و 500 هکتار وسعت که جزو محلات هدف بازآفرینی این شهرستان بوده به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای بهسازی و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی زابل تاکنون 250 میلیارد ریال اختصاص یافته، افزود: از سال گذشته و با توجه ویژه دولت و وزارت راه و شهرسازی پنج محله حاشیه نشین در زابل شناسایی و مقرر شد محلات حسین آباد، اسلام آباد، خیابان رسالت، هیرمند شمالی و معصوم آباد ساماندهی شود.

وی افزود: با توفیق و نقش آفرینی مثبت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساماندهی حاشیه کلان شهرهای زاهدان و چابهار و در ادامه این روند با تصمیم شرکت بازآفرینی شهری ایران و در سفر مجدد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به سیستان و بلوچستان مقدمات واگذاری رسمی ساماندهی حاشیه زابل به این بنیاد فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی زابل به بنیاد مسکن واگذار می شود

ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی زابل به بنیاد مسکن واگذار می شود