مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-08اقتصادي

رشد 300 درصدی سرمایه گذاری در کشور


علی رغم تمامی محدودیت ها و تحریم های ظالمانه علیه کشور و شیوع بیماری کرونا، در 10 ماهه گذشته سال جاری رشد 300 درصدی سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولید در کشور را شاهد بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی صادقی نیارکی صبح امروز در همایش فعالان بخش خصوصی استان اردبیل و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اردبیل که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: علی رغم تمامی محدودیت ها و تحریم های ظالمانه علیه کشور و شیوع بیماری کرونا ، در 10 ماهه گذشته سال جاری رشد 300 درصدی سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولید در کشور را شاهد بودیم، و طبق این آمار 170 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در طرح های صنعتی کشور انجام یافته که تنها 28 طرح صنعتی با سرمایه گذاری بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان صورت گرفته است.

وی افزود: در سال 99 در مجموع صدور پروانه های بهره برداری در 10 ماهه اول سال از لحاظ تعدادی رشد 8 درصدی را شاهد بودیم که طی آن 5 هزار و 700 واحد صنعتی و تولیدی در کشور به بهره برداری رسیده است.

اشتغال 107 هزار نفر در بیش از 5 هزار واحد صنعتی تازه تاسیس معاون امور صنایع وزارت صمت با اشاره به میزان اشتغال زایی در واحدهای تازه تاسیس بیان کرد: از لحاظ اشتغال نیز تعداد 107 هزار نفر در واحدهای تاسیس شده مشغول به کار شده اند که نسبت به گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 300 درصدی سرمایه گذاری در کشور

رشد 300 درصدی سرمایه گذاری در کشور