مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-08اجتماعي

وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری/ هشدار زرد هواشناسی صادر شد


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وزش باد نسبتا شدید از بعدازظهر امروز در استان، گفت: این پدیده تا پایان روز چهارشنبه ادامه دارد و مردم باید در این مدت توصیه های هواشناسی را جدی بگیرند.

- مهران چراغ پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به وزش باد نسبتا شدید تا شدید از بعدازظهر امروز در چهارمحال و بختیاری، گفت: این پدیده تا پایان روز چهارشنبه ادامه دارد و مردم استان باید در این مدت توصیه های هواشناسی را جدی بگیرند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار زرد در استان، ادامه داد: تمام سطح استان به ویژه شهرستان های کوهرنگ، شهرکرد ،بروجن، کیار ، سامان، بن و اردل تحت تأثیر این مخاطره است.

وی، احتمال شکسته شدن درختان آسیب پذیر، احتمال خسارت به پوشش گلخانه ها، احتمال سقوط اجسام از ارتفاع در کارگاه های ساختمانی و آسیب به سقف های موقت را از جمله اثرات وزش بادهای شدید در استان دانست.

چراغ پور توصیه کرد: بازدید و اطمینان از استحکام سازه و پوشش گلخانه ها، سقف های موقت و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر، عدم استقرار در مجاورت ساختمان های در حال ساخت، عدم محلول پاشی و سمپاشی باغات و سایر اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری/ هشدار زرد هواشناسی صادر شد

وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری/ هشدار زرد هواشناسی صادر شد