مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-08فناوري

واگذاری 6650 پورت اینترنت پر سرعت در شهرستان مرند


رییس اداره مخابرات شهرستان مرند گفت: در سال جاری، بیش از 6650 پورت اینترنت پر سرعت به مشتریان در شهرستان مرند واگذار شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره مخابرات شهرستان مرند گفت: در سال جاری، بیش از 6650 پورت اینترنت پر سرعت به مشتریان در شهرستان مرند واگذار شده است.

علیرضا قنبروند در گفت وگو با خبرنگاران به تشریح عملکرد مخابرات شهرستان مرند پرداخت و گفت: به منظور ارائه خدمات اینترنتی، از اول سال جاری تاکنون، علی رغم محدودیت های ناشی از کرونا، واگذاری اینترنت پر سرعت در این شهرستان با سرعت بیشتری پیگیری می شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تجهیزات واگذاری اینترنت پر سرعت در 14 روستای این شهرستان توسعه پیدا کرده و در روستای اویندین هم امکان واگذاری اینترنت پر سرعت فراهم و از همین محل به تعداد 6650 مشترک اینترنت پر سرعت مخابرات واگذار شده است.

وی ادامه داد: تجهیز اتوبان تبریز _مرند و همچنین مرند_جلفا به اینترنت پر سرعت تلفن همراه از جمله پروژه های همراه اول در این شهرستان بود که با تلاش همکاران محقق شد.

قنبروند گفت: نصب و راه اندازی دو سایت جدید 3G و 4G همراه اول و ارتقای 12 سایت به 3G و 21 سایت به 4G جهت بهره مندی مشتریان همراه اول از اینترنت پر سرعت و تکنولوژی روز در نقاط مختلف شهرستان از جمله اقدامات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 6650 پورت اینترنت پر سرعت در شهرستان مرند

واگذاری 6650 پورت اینترنت پر سرعت در شهرستان مرند