مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-08دانش

خوابگاه های دانشگاه تربیت مدرس از 26 اسفند تعطیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به سمپاشی خوابگاه ها در دو مرحله در ایام تعطیلات عید نوروز و بازسازی برخی از واحدها، - خوابگاه های دانشگاه تربیت مدرس به منظور سم پاشی و بازسازی برخی واحد ها از 26 اسفند ماه تعطیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به سمپاشی خوابگاه ها در دو مرحله در ایام تعطیلات عید نوروز و بازسازی برخی از واحدها، کلیه خوابگاه های دانشگاه از 26 اسفند ماه تا 14 فروردین تعطیل است.

بر اساس این گزارش، در این اطلاعیه آمده است: از آنجایی که اتاق ها به صورت موقت در اختیار دانشجویان برای کار های آزمایشگاهی قرار گرفته است؛ لطفا هنگام خروج از خوابگاه کلیه وسایل خود را تخلیه نمایید و نیز دانشجویانی که از ابتدای شروع ویروس کرونا وسایل آنان در خوابگاه می باشد، نسبت به تخلیه وسایل خود اقدام نمایند که این اداره هیچ مسئولیتی در قبال وسایل به جا مانده از شما ندارد.

بعد از تعطیلات ایام نوروز از 14 فروردین دانشجویانی ساکن خوابگاه خواهند شد که مجوز سکونت آن ها تا تاریخ 15 تیرماه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه های دانشگاه تربیت مدرس از 26 اسفند تعطیل می شود

خوابگاه های دانشگاه تربیت مدرس از 26 اسفند تعطیل می شود