مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-08پزشكي

افزایش 8 تا 10 درصدی ویزیت پزشکان/جلوگیری از ویزیت گروهی بیماران


مکاتبات و پیگیری هایی کردیم که جلوی ویزیت های گروهی را بگیریم و در حال حاضر نسبت به گذشته وضعیت بسیار بهتری داریم و مشکل حادی وجود ندارد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: مکاتبات و پیگیری هایی کردیم که جلوی ویزیت های گروهی را بگیریم و در حال حاضر نسبت به گذشته وضعیت بسیار بهتری داریم و مشکل حادی وجود ندارد.

دکتر علیرضا مدرکیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از کارهایی که در این دوره به صورت جدی با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سنای همدان پیگیری کردیم، مسئله ی ویزیت هایی گروهی بود.

مدرکیان با بیان اینکه مراجعه مردم به یک پزشک خاص، منجر به شلوغی مطب ها می شود، تصریح کرد: مکاتبات و پیگیری هایی کردیم که جلوی ویزیت های گروهی را بگیریم و در حال حاضر نسبت به گذشته وضعیت بسیار بهتری داریم و مشکل حادی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مواردی داریم که در مطب متخصصان زنان و زایمان، بیماران به صورت گروهی وارد اتاق پزشک می شوند چراکه تعداد مراجعان زیاد است و آماده شدن بیماران برای ویزیت زمان بر است بنابراین از این پزشکان خواستیم که کابین جدا برای معاینه بیماران درنظر بگیرند، این کابین ها عایق صوتی و دیداری دارند و بیماران در کنار هم ویزیت نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 تا 10 درصدی ویزیت پزشکان/جلوگیری از ویزیت گروهی بیماران

افزایش 8 تا 10 درصدی ویزیت پزشکان/جلوگیری از ویزیت گروهی بیماران