مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-08اقتصادي

سوار هر آسانسوری نشوید


معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان البرز گفت: مردم هنگام استفاده از آسانسور به شناسه نصب شده در داخل کابین توجه کرده و این کد 10 رقمی را به شماره 10001517 پیامک کنند و از صحت استاندارد منصوبه اطمینان حاصل نمایند.

- ایسنا/البرز معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان البرز گفت: مردم هنگام استفاده از آسانسور به شناسه نصب شده در داخل کابین توجه کرده و این کد 10 رقمی را به شماره 10001517 پیامک کنند و از صحت استاندارد منصوبه اطمینان حاصل نمایند.

علی عبدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 2311 تاییدیه ایمنی آسانسور برای ساختمان های استان صادر شده که 2127 گواهینامه برای اشخاص حقیقی، 26 گواهینامه برای مراکز دولتی و 158 گواهی نامه برای مراکز غیر دولتی عمومی صادر شده است.

وی ادامه داد: علی رغم شیوع کرونا در سال جاری با تمهیدات اندیشیده شده وضعیت صدور تاییدیه ایمنی آسانسور نسبت به سال گذشته از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

معاون ارزیابی انطباق با اشاره به اهمیت صحت عملکرد آسانسور افزود: آسانسور یک ماشین الکتریکی و مکانیکی حساس است که به طور دائم مورد استفاده قرار گرفته و بی تردید نیازمند سرویس و نگهداری توسط شرکت های دارای مجوز از سازمان صمت بوده و حفظ امنیت آن بسیار ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوار هر آسانسوری نشوید

سوار هر آسانسوری نشوید