مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-08سياسي

نباید اهمیت انتخابات کوچک انگاری شود


رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه تحقق مشارکت حداکثری نیاز به گفتمان سازی و تولید جریان فکری دارد، از رسانه ها و نخبگان خواست با پرداخت به اهمیت و قدرت انتخابات، - ایسنا/کرمانشاه رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه تحقق مشارکت حداکثری نیاز به گفتمان سازی و تولید جریان فکری دارد، از رسانه ها و نخبگان خواست با پرداخت به اهمیت و قدرت انتخابات، کارکردهای این فرآیند مهم را برای جامعه بازپردازی کنند.

حسین خوش اقبال در جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه از انتخابات به عنوان فرصتی ارزشمند برای تغییر ریل اداره کشور مطابق خواست عمومی یاد کرد و گفت: حضور مردم پای صندوق های رای عصاره و بن مایه جمهوریت نظام اسلامی است و انتخابات، گزینه بی نظیر برای صلاح و سعادت ملت است.

وی تحقق مشارکت حداکثری را علاوه بر فراهم شدن مقدمات، مستلزم گفتمان سازی و تولید جریان فکری دانست و گفت: باید ارزش ها و کارکردهای عمیق و تحول آفرین انتخابات را برای مردم بازپردازی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: معاندان و بدخواهان با دمیدن در فضای ناامیدی به دنبال ایجاد افسردگی سیاسی و انتخاباتی هستند، چرا که از انتخابات ضربه خورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اهمیت انتخابات کوچک انگاری شود

نباید اهمیت انتخابات کوچک انگاری شود