مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-08سياسي

دشمنان ما کهنه و پوسیده شده اند/ملت ایران الگوی عملی مقاومت برای جهانیان هستند


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: آمریکا و همه دشمنان شکسته، کهنه و پوسیده شده اند و ملت ایران با سرفرازی و مقاومتی مثال زدنی در برابر آنان ایستاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین سلامی روز دوشنبه در دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب عصرهای کریسکان اظهار کرد: امروز مفتخریم که در جمع مردمان شریف و عزیز و کریم کردستان هستیم.

وی افزود: کردستان طبیعتی زیبا و دل انگیز دارد، با کوه های سرفراز و سربلندش یک نگین زیبا در حلقه انگشتری کشور بزرگ ایران است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: کردستان اقلیم زیبایی ها و سرزمین درخشش هاست ومردمان کردستان به طبیعت این سرزمین کاملاً شبیه هستند، رفیع با قامت های بر افراشته و قلبی سرشار از ایمان و روحی لطیف و مهربان و بانشاط همانند طبیعت آن و جاری در حیات ایران همانند رودخانه هایشان که مایه افتخار همه ایرانیان هستند.

سردار سلامی افزود: کردستانی ها مردمانی هستند که در تاریخ خویش و در چهار دهه اخیر اثبات کرده اند که مدافع ارزش های انقلاب هستند.

وی اظهار کرد: مردمان این سرزمین اثبات کرده اند که ریشه در حیات ابدی این سرزمین دارند و نقطه نقطه این سرزمین کهکشانی پر از ستاره های درخشان است، ستارگانی که همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان ما کهنه و پوسیده شده اند/ملت ایران الگوی عملی مقاومت برای جهانیان هستند

دشمنان ما کهنه و پوسیده شده اند/ملت ایران الگوی عملی مقاومت برای جهانیان هستند