مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-08اقتصادي

تسهیل گری، رفع موانع و کوتاه کردن فرآیند صادرات


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: مهم ترین وظیفه دستگاه های اجرایی، تسهیل گری، رفع موانع و کوتاه کردن فرآیند صادرات است.

- ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: مهم ترین وظیفه دستگاه های اجرایی، تسهیل گری، رفع موانع و کوتاه کردن فرآیند صادرات است.

سعید زرین فر در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان بوشهر ضمن تبریک به آنان از صادرکنندگان و همه فعالان اقتصادی که به ویژه در سال های اخیر با وجود شدیدترین تحریم های ظالمانه و نیز بیماری همه گیر و جهانی کرونا تلاش مجاهدانه کرده اند تقدیر کرد.

وی در خصوص اهمیت صادرات گفت: صادرات موتور توسعه اقتصاد کشورهاست و مهم ترین منبع درآمد ارزی کشور بوده که برای اجرای برنامه های توسعه و رفع نیازهای اساسی و عمومی کشور حیاتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: بدون تردید، صادرات در ارتقای کیفیت محصولات موثر است زیرا تولیدکنندگان برای اینکه محصولاتشان در بازار جهانی قابل رقابت باشد سعی می کنند کالاهای باکیفیت تری تولید کنند و این موضوع برای مصرف کنندگان داخلی نیز مفید است.

زرین فر تاکید کرد: توسعه صادرات باعث ایجاد فرصت های جدید برای اشتغال شده و پویایی اقتصاد جوامع را به دنبال خواهد داشت و می توان ادعا کرد که توسعه صادرات کشور ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل گری، رفع موانع و کوتاه کردن فرآیند صادرات

تسهیل گری، رفع موانع و کوتاه کردن فرآیند صادرات