مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-08سياسي

رونمایی از مجموعه سه جلدی «انقلاب اسلامی در مازندران»


آیین رونمایی از مجموعه سه جلدی «انقلاب اسلامی در مازندران» با حضور حجت الاسلام عبدالحمید عبدالاحد از مبارزان انقلابی، یعقوب توکلی استاد دانشگاه و تاریخ نگار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیین رونمایی از مجموعه سه جلدی انقلاب اسلامی در مازندران با حضور حجت الاسلام عبدالحمید عبدالاحد از مبارزان انقلابی، یعقوب توکلی استاد دانشگاه و تاریخ نگار، یاسر صابری نویسنده جلدهای دوم و سوم کتاب انقلاب اسلامی در مازندران،  مجید عباسی معاون پژوهشی پژوهشکده مطالعات انقلاب اسلامی و مهدی قیصری مدیر گروه تاریخ منطقه ای در مرکز اسناد انقلاب اسلامی برگزار شد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری و آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در خوبی را در راستای تدوین و انتشار آثار ماندگار درباره انقلاب اسلامی انجام داده که از جمله آن آثار انتشار مجموعه انقلاب اسلامی در مازندران بوده که در سه جلد تدوین شده است.

وی درباره اهمیت تاریخ منطقه ای، افزود: روایت ماوقع انقلاب یک اثر ارزشمند و ماندگار بوده و نشان دهنده برجستگی هر دیار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: لازم است نسل های آینده از نقش السابقون در پیروزی انقلاب اسلامی در هر شهر و منطقه ای مطلع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مجموعه سه جلدی «انقلاب اسلامی در مازندران»

رونمایی از مجموعه سه جلدی «انقلاب اسلامی در مازندران»