مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-08سياسي

کمیته امداد در حوزه ماموریتی خود موفق عمل کرده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: کمیته امداد در صحنه های مختلف و حوزه های متعددی که ورود کرده با توجه به بودجه و بضاعتی که دارد موفق عمل کرده است.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: کمیته امداد در صحنه های مختلف و حوزه های متعددی که ورود کرده با توجه به بودجه و بضاعتی که دارد موفق عمل کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای مدیران کمیته امداد استان کرمان به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: خداوند توفیق بزرگی نصیب شما امدادگران کرده که در این نهاد مقدس به محروم ترین قشر جامعه خدمت رسانی می کنید.

وی با اشاره به اینکه اصل حضور کمیته امداد در نقش یک مجموعه توانمند، مجرب و با انگیزه برای این است که هم به محرومان و نیازمندان کمک کند و هم آن ها را توانمند کند، افزود: خدمات کمیته امداد هم برای نظام جمهوری اسلامی و هم برای مردم بسیار ارزشمند است.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: کمیته امداد پناهگاهی برای نیازمندان و امیدی است برای کسانی که در این دنیا امیدشان از خیلی جاها قطع شده و براساس روایتی از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) مردم عیال خدا هستند و هرکس به عیال خدا کمک کند خدا خود جوابگو است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد در حوزه ماموریتی خود موفق عمل کرده است

کمیته امداد در حوزه ماموریتی خود موفق عمل کرده است