مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-08اقتصادي

توزیع قریب به 300 تن سیب و پرتقال شب عید در شاهرود


سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود از تهیه و توزیع 100 تن سیب و 190 تن پرتقال شب عید از 25 اسفندماه در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، امیر بشیری صبح امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود به میزبانی نیز تلاش داریم که اشباع شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود عنوان کرد: به دنبال تقویت اصناف این شهرستان هستیم و در بازرسی از 24 واحد فروشگاه های زنجیره ای شهرستان، 14 واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات معرفی شدند.

بشیری با اشاره به تأمین میوه شب عید گفت: 100 تن سیب و 190 تن پرتقال در سردخانه برای توزیع شب عید در این شهرستان آماده شده است.

وی اضافه کرد: این میوه ها بین کسبه جزء شهرستان شاهرود در راستای تقویت اصناف توزیع می شود و حتی میوه فروشی ها نیز این میوه ها را دریافت می کنند و از 25 اسفندماه در استان سمنان توزیع می شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود ادامه داد: تلاش داریم با توجه به امکانات، فاصله آزادسازی میوه تا به دست مصرف کننده رسیدن را در اسرع وقت انجام دهیم.

در این مراسم، جمع آوری چندین میلیون تومان برای خرید اسباب بازی، قول تهیه تبلت توسط آموزش و پرورش، تعمیر سرویس بهداشتی و حمام دومنزل مسکونی توسط گروه پدافند هوایی 10 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع قریب به 300 تن سیب و پرتقال شب عید در شاهرود

توزیع قریب به 300 تن سیب و پرتقال شب عید در شاهرود