مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-08اقتصادي

قطع مکرر و بدون هماهنگی برق واحدهای صنعتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فتحعلی محمدزاده با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری یکشنبه شب شبکه دو سیما گفت: در شهرک های صنعتی کشور بیش از 90 هزار قرارداد حقوق انتفاع بستیم که 47 هزار واحد آن به بهره برداری رسید که از این تعداد حدود 19 درصد واحد .

- عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی شمس آباد با اشاره به اینکه هر زمانی که با مشکل کمبود برق مواجه می شویم سراغ قطعی برق واحد صنعتی می رویم گفت: بیشتر این قطعی ها هم بدون هماهنگی اتفاق می افتد و بعد از اینکه انتقاد می شود هماهنگی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فتحعلی محمدزاده با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری یکشنبه شب شبکه دو سیما گفت: در شهرک های صنعتی کشور بیش از 90 هزار قرارداد حقوق انتفاع بستیم که 47 هزار واحد آن به بهره برداری رسید که از این تعداد حدود 19 درصد واحد ها هم به دلایل مختلف تعطیل هستند.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: با فعالیت های امسال در داخل شهرک های صنعتی تا اواخر بهمن، 1437 واحد به چرخه تولید برگشته اند و مابقی هم در دستور کار است که در سال آینده باز گردند.

داود نوده فراهانی عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی شمس آباد نیز در این برنامه گفت: در شهرک صنعتی شمس آباد حدود 24 درصد واحد های نیمه فعال یا غیر فعال داریم و واحد های فعال هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع مکرر و بدون هماهنگی برق واحدهای صنعتی

قطع مکرر و بدون هماهنگی برق واحدهای صنعتی