مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-08پزشكي

الزام ارائه مدرک معتبر زبان روسی برای متقاضیان تحصیل علوم پزشکی


مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: مراکز معتبر و مجاز برگزار کننده آزمون زبان روسی توسط وزارت بهداشت اعلام می شوند و متقاضیان تحصیل در خارج تنها باید مدارک معتبر ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراکز معتبر و مجاز برگزار کننده آزمون زبان روسی توسط وزارت بهداشت، درمان و ‏آموزش پزشکی در آینده نزدیک معرفی می شوند.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: به دنبال اعلام فهرست دانشگاه های خارجی مورد تایید وزارت بهداشت، جهت ورودی های سال تحصیلی 2022-2021 در رشته­ های مرتبط با علوم پزشکی و الزامات مصوب در خصوص حداقل مدارک زبان خارجه مورد نیاز، به منظور شفاف سازی و رفع ابهام در خصوص دوره زبان روسی، وزارت بهداشت، در خصوص محل و مراکز ارایه آموزش و گذارندن دوره زبان روسی محدودیتی ندارد.

این مرکز تاکید کرده است: لیکن در خصوص مراکز معتبر و مجاز برای برگزاری آزمون و صدور مدرک زبان روسی A2، صرفا مدارک صادره از مراکز و مؤسساتی که صلاحیت آنها متعاقبا توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام خواهد شد، مورد تایید است.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت به داوطلبان و متقاضیان تحصیل در خارج از کشور توصیه کرده است از ارائه هرگونه مدرک زبان روسی از مؤسسات غیرتایید وزارت بهداشت، خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام ارائه مدرک معتبر زبان روسی برای متقاضیان تحصیل علوم پزشکی

الزام ارائه مدرک معتبر زبان روسی برای متقاضیان تحصیل علوم پزشکی