مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-08اقتصادي

اضافه شدن LPG به سبد سوخت خودرو هیچ مزیتی ندارد


رییس سابق انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: هرچه در بین فاکتورهای مختلف برای بدست آوردن مزایای ورود LPG به سبد سوخت خودروها جستجو کردم، چیزی پیدا نکردم؛ - رییس سابق انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: هرچه در بین فاکتورهای مختلف برای بدست آوردن مزایای ورود LPG به سبد سوخت خودروها جستجو کردم، چیزی پیدا نکردم؛ در واقع اضافه شدن LPG به سبد سوخت خودروها هیچ مزیتی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا پدیدار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وقتی صحبت از مزایای یک طرح می کنیم یکی از فاکتورهای مهم، مزیت اقتصادی طرح است و مباحث قیمتی مطرح می شود؛ اظهار کرد: یکی دیگر از فاکتورهای مزیتی، مباحث زیست محیطی است و از هیچ کدام از این ابعاد، اضافه شدن LPG به سبد سوخت دارای مزیت نیست.

وی با بیان اینکه در طی سالها در کشور روی توسعه CNG کار شده است، گفت: به خصوص در 10 سال اخیر روی توسعه تولید مخازن CNG در کشور کارهای زیادی صورت گرفته و موفقیت های قابل توجهی در این زمینه داشته ایم.

وی ادامه داد: افزایش سهم گاز در سبد سوخت کشور یک استراتژی ملی است و طرحی بود که در کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی روی آن کار کرده بودیم و در جلساتی که در این زمینه داشتیم، مدیران وقت شرکت ملی گاز ایران نیز روی توسعه CNG و سرمایه گذاری در تأمین مخازن و افزایش سهم CNG در سبد سوخت کشور با اعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن LPG به سبد سوخت خودرو هیچ مزیتی ندارد

اضافه شدن LPG به سبد سوخت خودرو هیچ مزیتی ندارد