مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-08سياسي

مردم از امر به معروف و نهی از منکر واهمه دارند


صبح امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر درباره نحوه امر به معروف و نهی از منکر در سال 1400 بحث شد.

- حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این جلسه گفت: گروه اندیشه ورز برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و اقداماتی که این ستاد قصد دارد به صورت استانی انجام دهد در این هیات اندیشه ورز مطرح و پس از تصویب اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی مهمترین اقدام ما در این دوران است.

وی با بیان اینکه 600 مصوبه در ستاد مقابله با کرونا از ابتدا شیوع تا کنون در استان داشتیم، افزود: همچنین ستاد امر به معروف و نهی از منکر می تواند مردم را برای شرکت در انتحابات ترغیب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: مردم نسبت به امر به معروف و نهی از منکر واهمه دارند و یکی از اساسی ترین کارها احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

همچنین حجت الاسلام محمدحسن مولا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان نیز در این جلسه بیان کرد: از دی ماه سعی کردیم ساختارهای ستاد را ترمیم و بالنده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از امر به معروف و نهی از منکر واهمه دارند

مردم از امر به معروف و نهی از منکر واهمه دارند