مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-08اجتماعي

مدرسه اوتیسم در چهارمحال و بختیاری ساخته می شود


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از کلنگ زنی مدرسه اوتیسم در استان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: رایزنی برای احداث این مدرسه با خیران انجام شده است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از کلنگ زنی مدرسه اوتیسم در استان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: رایزنی برای احداث این مدرسه با خیران انجام شده است، قطعا دانش آموزان استثنایی نیازمند فضای متفاوت آموزشی با سایر دانش آموزان هستند.

فرحناز قائدامینی 18 اسفندماه در آیین افتتاح باشگاه پیشکوستان چهارمحال و بختیاری و اهدای تبلت به دانش آموزان استثنایی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی درحوزه آموزش و پرورش استثنایی رخ داده است، اظهار کرد: اما در این حوزه کمبودهای بسیاری وجود دارد، این دانش آموزان باوجود معلولیت و محدودیت در عرصه های مختلف توانمندی های بسیاری دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این استان 2840 دانش آموز استثنایی وجود دارد، عنوان کرد: 1260 دانش آموز نیازمند کمک های ویژه هستند، 380 دانش آموز در مدارس تلفیقی تحصیل می کنند و 1200 دانش آموز دارای مشکلات ویژه یادگیری هستند.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا محدودیت های بسیاری را برای تمامی اقشار جامعه رقم زد، گفت: آموزش نیز تحت تاثیر این ویروس قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه اوتیسم در چهارمحال و بختیاری ساخته می شود

مدرسه اوتیسم در چهارمحال و بختیاری ساخته می شود