مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-08سياسي

شادمهر: حضور حداکثری مردم در انتخابات بر دیپلماسی ما نیز تاثیر دارد


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای گیری، عنوان کرد: میزان اهمیت دموکراسی در داخل و دیپلماسی بین المللی ما باهم مرتبط هستند.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای گیری، عنوان کرد: میزان اهمیت دموکراسی در داخل و دیپلماسی بین المللی ما باهم مرتبط هستند.

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با ایسنا با اشاره به لزوم استقبال پرشور مردم از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده عنوان کرد: به هر میزان که حضور مردم در پای صندوق های رای پرشور باشد و به هر میزان که مردم از انتخابات استقبال کنند هم در جهت منافع ملی داخلی ما تاثیرگذار خواهد بود و هم در وجهه جهانی ما ابعاد مثبتی را به دنبال خواهد داشت؛ چراکه میزان اهمیت دموکراسی در داخل و دیپلماسی بین المللی ما با هم مرتبط هستند.

وی افزود: باید به دور از دعواهای سیاسی، با وحدت و یک صدایی به دنبال رفع مشکلات و پیشرفت کشور باشیم، مشارکت حداکثری هم در انتخابات بسیار در این عرصه تاثیرگذار است، از آن جهت که ما دارای کشوری آرمانی و انقلابی هستیم حتما این حضور پرشور رقم خواهد خورد، این نقش آفرینی در داخل به عقیده من تاثیر چشم گیری برای ما در عرصه بین الملل به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شادمهر: حضور حداکثری مردم در انتخابات بر دیپلماسی ما نیز تاثیر دارد

شادمهر: حضور حداکثری مردم در انتخابات بر دیپلماسی ما نیز تاثیر دارد