مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-08اجتماعي

هنگام تصادفات خسارتی چه باید کرد؟


سرکلانتر پلیس بزرگراه های پایتخت گفت: مستندسازی توسط گوشی تلفن همراه،کنارکشیدن وسیله نقلیه از صحنه تصادف و تماس با واحد بیمه سیار اقداماتی است که افراد تا رسیدن پلیس به سر صحنه تصادف خسارتی باید انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ مهدی نامجو سرکلانتر پلیس بزرگراه های تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن به موضوع ترافیک در روزهای پایانی سال پرداخت و اظهارداشت: در حال حاضر و در هفته های پایانی سال به شدت تردد و بارترافیکی در معابر افزایش پیدا کرده است به نحوی که در مرحله اول در ترددهای صبحگاهی، اوج ترافیک را از ابتدای وقت تا ساعت 9 شاهد هستیم.

وی گفت: مرحله دوم ترافیک صبحگاهی در این روزها از ساعت 09:30 تا حدود 11:30 بوده و بار خروج هم که از ساعت 14:30 در سطح محورهای بزرگراهی شروع شده و با ترافیک عصرگاهی و شامگاهی یک تکه شده و نهایتا ترافیک در ساعت 21 به حالت عادی خود بازمی گردد.

سرهنگ نامجو با بیان اینکه رانندگی خوب و ا بزرگ و تضمین کننده انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات است، تصریح کرد: در برخی مواقع مشاهده می کنیم کنجکاوی بیش از حد رانندگان پیرامون حوادثی که اتفاق افتاده زیاد است.

سرهنگ نامجو افزود: گاهی در حین تردد و هنگامی که حتی در لاین مخالف تصادفی رخ داده است کنجکاوی بیش از حد برخی از رانندگان باعث ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنگام تصادفات خسارتی چه باید کرد؟

هنگام تصادفات خسارتی چه باید کرد؟