مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-08اقتصادي

کاهش بارندگی ها تقاضای نهاده های دامی را بالا برد


سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یکی از علل کمبود و گرانی علوفه در استان را نبود بارندگی مناسب در سال جاری و فقر مراتع دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدابراهیم ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال توزیع نهاده های دامی یارانه ای در استان نسبت به سال گذشته بیش از 65 درصد رشد داشته است.

وی بارندگی کم و افزایش تقاضا را از علل کمبود نهاده ها عنوان کرد و افزود: در استان کمبود نهاده های دامی یارانه ای را داریم که این مشکل در سطح کشور هم وجود دارد و نیاز 100 درصدی دام دامداران از این محل تامین نمی شود.

تحریم ها؛ سنگ راه واردات نهاده های دامی سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه و وارداتی بودن نهاده های دامی، بخش دولتی در تامین به موقع نهاده های دامی با مشکلات زیادی مواجه است.

ابراهیمی تصریح کرد: قیمت نهاده های دامی در بازار آزاد نسبت به قیمت یارانه ای تفاوت زیادی دارد به همین خاطر مردم به دنبال تامین نیاز دام خود از این محل هستند.

کم بارشی و فقر مراتع، وضعیت را بدتر کرد وی یکی از علل کمبود و گرانی علوفه در استان را نبود بارندگی مناسب در سال جاری و فقر مراتع ذکر کرد و گفت: در دو سال گذشته با غنی بودن مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بارندگی ها تقاضای نهاده های دامی را بالا برد

کاهش بارندگی ها تقاضای نهاده های دامی را بالا برد