مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-08اقتصادي

توسعه حرم فاطمه اخری (س) با ایجاد صحن بزرگتر و راه دسترسی بیشتر


مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به نیاز آستان فاطمه اخری (س) به صحن بزرگتر و راه های دسترسی بیشتر، گفت: اداره کل راه و شهرسازی به اندازه سهم خود در طرح توسعه حرم سهیم خواهد بود و طرح توسعه حرم باید طبق نقشه راهی که منطبق با طرح تفضیلی است اجراشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ماکان پدرام امروز در جلسه کارگروه طرح توسعه حرم فاطمه اخری (س) رشت اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی به اندازه سهم خود در طرح توسعه حرم سهیم خواهد بود.

وی با اشاره به تصویب طرح تفضیلی منطقه دو شهر رشت در سال 92، گفت: طرح توسعه حرم باید طبق نقشه راهی که منطبق با طرح تفضیلی است اجراشود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه در اجرای طرح توسعه حرم فاطمه اخری (س) به موارد میراثی باید اهمیت داده شود، افزود: آستان فاطمه اخری (س) میراث معنوی شهر رشت است و باید به این امر توجه ویژه کرد.

به گفته پدرام، آستان فاطمه اخری (س) با بافت اطراف خود ارتباط دارد و طرح جامع توسعه حرم که مصوبه طرح تفضیلی دارد باید با رعایت این ارتباط تدوین و اجرا شود.

وی با اشاره به نیاز آستان فاطمه اخری (س) به صحن بزرگتر و راه های دسترسی بیشتر، گفت: طولانی شدن طرح توسعه کار را در مرحله اجرا سخت تر می کند و بافت های مسکونی اطراف حرم فاطمه اخری (س) نیز باید ساماندهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حرم فاطمه اخری (س) با ایجاد صحن بزرگتر و راه دسترسی بیشتر

توسعه حرم فاطمه اخری (س) با ایجاد صحن بزرگتر و راه دسترسی بیشتر