مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:402021-03-08سياسي

ایران به تعهدات بین المللی خود در مبارزه با مواد مخدر پایبند است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار اسکندر مومنی روز دوشنبه در نشست تخصصی اقدامات و دستاورد های جمهوری اسلامی ایران در عرصه همکاری های بین المللی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: - دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: علیرغم شرایط سخت فراگیری کرونا در جهان، ایران موفق به کشف 1200 تن مواد مخدر در سال 2020 شد که نسبت به سال 2019 شاهد افزایش 41 درصدی کشفیات مواد مخدر هستیم و این امر نشان دهنده پایبندی ایران به تعهدات بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار اسکندر مومنی روز دوشنبه در نشست تخصصی اقدامات و دستاورد های جمهوری اسلامی ایران در عرصه همکاری های بین المللی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: علیرغم بیش از یکدهه از تلاش ها برای مانع تراشی در مسیر مبارزه با مواد مخدر، جمهوری اسلامی ایران دستاورد های خوبی به دست آمده است.

وی افزود: در دنیا بیش از یک قرن از مبارزه با مواد مخدر می گذرد، اما متاسفانه شاهد افزایش روند تولید، قاچاق و مصرف مواد مخدر هستیم بگونه ای که در 10 سال اخیر مصرف مواد مخدر و مصرف دو برابر شده است.

ضمن اینکه در افغانستان شاهد افزایش فزاینده تولید مواد مخدر سنتی و صنعتی هستیم که در دو دهه اخیر با حضور اشغالگران در این کشور، تولید و کشت حدود 50 برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به تعهدات بین المللی خود در مبارزه با مواد مخدر پایبند است

ایران به تعهدات بین المللی خود در مبارزه با مواد مخدر پایبند است