مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:402021-03-08بين الملل

ذوق زدگی رژیم صهیونیستی از موضع برزیل در قبال تحقیقات لاهه


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از موضعگیری برزیل در مخالفت با تصمیم دادگاه کیفری برای آغاز تحقیقی درباره جنایات جنگی این رژیم در اراضی اشغالی استقبال کرد.

- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از موضعگیری برزیل در مخالفت با تصمیم دادگاه کیفری برای آغاز تحقیقی درباره جنایات جنگی این رژیم در اراضی اشغالی استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، گابی اشکنازی، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با ارنستو آراژو، همتای برزیلی خود از موضعگیری جدی برزیل در مخالفت با تصمیم دادستان کل دادگاه کیفری بین المللی برای آغاز تحقیقی درباره جنایات جنگی این رژیم در اراضی اشغالی تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تاکید بر دوستی عمیق و همکاری موجود میان دو طرف طی سال های اخیر به ویژه در دولت ژاییر بولسونارو گفت: دولت بولسونارو در هر فرصتی حمایت خود را از اسراییل نشان می دهد.

اشکنازی و آراژو در ادامه دیدار خود همکاری های دو جانبه در حوزه های اقتصاد، تکنولوژی و بهداشت به وِیژه پیامدهای شیوع ویروس کرونا در جهان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به شرح تغییرات متعدد به وجود آمده در منطقه خاورمیانه در پی امضای توافقنامه های عادی سازی برای همتای برزیلی خود پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوق زدگی رژیم صهیونیستی از موضع برزیل در قبال تحقیقات لاهه

ذوق زدگی رژیم صهیونیستی از موضع برزیل در قبال تحقیقات لاهه