مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-08سياسي

لزوم پاسداری از رأی مردم/ گرانی های افسار گسیخته ساماندهی شود


رییس دفتر نظارت شورای نگهبان کرمان گفت: خدا از سر تقصیرات کسی نگذرد که بخواهد علایق و سلایق سیاسی اش را در روز انتخابات ترتیب اثر دهد وظیفه ما پاسداری و حفاظت از رأی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، رضا رضایی در دیدار فرماندار، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات شهرستان کرمان با اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان استان و شهرستان کرمان عنوان کرد: انتخابات سازوکار خودش را دارد در گوشه و کنار دنیا در شرایط کرونایی انتخابات برگزار می شود قطار انتخابات در حرکت است.

وی افزود: گاهی آنچه در نظرسنجی ها در مورد انتخابات گفته می شود نظرسنجی مردمی نیست بلکه نظرسازی است؛ مردم به انقلاب پایبند هستند حضرت امام (ره) می فرمودند مردم ما از مردمان عصر رسول الله بهترند و این واقعاً درست است.

رضایی اظهار داشت: خستگی ای که پس از رأی گیری و در ساعات پایانی شب برای عوامل اجرایی به وجود می آید در انتخابات سال بعد که دو انتخابات همزمان برگزار می شود مضاعف است و عوامل باید بعد از شمارش آرا مربوط به ریاست جمهوری شروع به شمارش آرا مربوط به شوراهای اسلامی کنند که با توجه به تعداد زیادِ کاندیداها در انتخابات شوراها بسیار زمان بر و طولانی است و این سبب می شود دقت کار پایین آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پاسداری از رأی مردم/ گرانی های افسار گسیخته ساماندهی شود

لزوم پاسداری از رأی مردم/ گرانی های افسار گسیخته ساماندهی شود