مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-08سياسي

کانون های فرهنگی هنری مساجد، از مواسات تا ایران قوی


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، بخشی از فعالیت های این ستاد را تشریح کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعضای این ستاد، اظهار کرد: از ابتدای امسال با وجود شیوع ویروس منحوس کرونا، برنامه های متنوع فرهنگی در راستای مبارزه با این ویروس و اطلاع رسانی اقشار مختلف مردم و همچنین کمک های مومنانه در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد.

وی گفت: رزمایش کمک های مومنانه و مواسات بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات مقام عالی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در سطح کانون های مساجد استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد که تا کنون 4 مرحله بسته های مواد غذایی در سطح استان توزیع شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اجرای طرح ملی ایران قوی در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: یکی از طرح های بزرگ و مهم ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در راستای ساماندهی فعالیت های کانون های مساجد و ثبت این فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد، اجرای طرح ملی ایران قوی بوده است که در این راستا تعامل و همفکری بسیار خوبی با کانون های مساجد در راستای اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های فرهنگی هنری مساجد، از مواسات تا ایران قوی

کانون های فرهنگی هنری مساجد، از مواسات تا ایران قوی