مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-08سياسي

کاشت 7500 اصله نهال در خوانسار به مناسب هفته منابع طبیعی


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوانسار گفت: در شهرستان خوانسار به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری هفت هزار و پانصد اصله نهال از انواع مختلف کاشت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی کیخایی صبح دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری اظهار داشت: منابع طبیعی و اراضی ملی در حقیقت جزو انفال و متعلق به تمام مردم است و تمامی افراد جامعه باید در حفظ و حراست از آن به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کمک کنند.

کاشت 7500 اصل نهال در خوانسار وی با بیان اینکه شعار امسال هفته منابع طبیعی و آبخیزداری همه با هم، جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی انتخاب شده است، افزود: در شهرستان خوانسار به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری هفت هزار و پانصد اصله نهال از نوع کاج، سرو، اقاقیا، زبان گنجشک، داغداغان، سنجد و زالزالک غرس می شود.

75 هزار هکتار از اراضی شهر خوانسار ملی و مرتعی است رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوانسار با بیان اینکه از 95 هزار هکتار وسعت شهرستان خوانسار 75 هزار هکتار آن اراضی ملی و مرتعی است، افزود: خوانسار از نخستین شهرستان استان است که پروژه کاداستِر بر روی اراضی ملی آن اجرا شده است.

برداشت کتیرا از دو هزار و 470 هکتار از مراتع خوانسار وی گفت: طبیعت کوهستانی و تپه ماهورهای خوانسار علاوه بر جلوه زیبایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 7500 اصله نهال در خوانسار به مناسب هفته منابع طبیعی

کاشت 7500 اصله نهال در خوانسار به مناسب هفته منابع طبیعی