مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-08اقتصادي

آغاز تعاملات فرهنگی آرامستان های تاریخی ایران/اصفهان و شیراز هم پیمان شدند


با آغاز آغاز تعاملات تعاملات فرهنگی آرامستان های تاریخی ایران، تفاهم نامه همکاری میان دو مجموعه تاریخی فرهنگی گردشگری «دارالسلام» شیراز و «تخت فولاد» اصفهان به امضا رسید.

- اصفهان- با آغاز آغاز تعاملات تعاملات فرهنگی آرامستان های تاریخی ایران، تفاهم نامه همکاری میان دو مجموعه تاریخی فرهنگی گردشگری دارالسلام شیراز و تخت فولاد اصفهان به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه تاریخی فرهنگی گردشگری دارالسلام شیراز و تخت فولاد اصفهان به امضا رسید؛ این تفاهم نامه با هدف توسعه و تقویت رویکرد فرهنگی و گردشگری دو آرامستان تاریخی دارالسلام و تخت فولاد اصفهان منعقد شد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این ارتباط اظهار داشت: در جهان شهر شیراز شاهد یک اتفاق بسیار بزرگ بودیم که نتیجه آن امضای تفاهم نامه بین تخت فولاد اصفهان و دارالسلام شیراز به عنوان دو گنجینه بزرگ و سترگ جهان بود.

محمد عیدی افزود: امیدواریم با هم افزایی بین دو حوزه، سطح آگاهی شهروندان ما نسبت به این دو میراث ارزشمند بشری بالا رفته و از طریق مسئولیت های اجتماعی انگیزه و انگیزش آن را پیدا کنند تا این دو گنجینه را به گردشگران معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تعاملات فرهنگی آرامستان های تاریخی ایران/اصفهان و شیراز هم پیمان شدند

آغاز تعاملات فرهنگی آرامستان های تاریخی ایران/اصفهان و شیراز هم پیمان شدند