مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-08سياسي

انتقاد از عملکرد برخی وکلا/سودای شهرت با سوء استفاده از پرونده های خاص


رییس دادگاه های عمومی و انقلاب یزد با انتقاد از عملکرد برخی وکلا، بر رعایت هنجارها توسط همه اقشار جامعه به ویژه وکلا به عنوان نخبگان جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید کارگران بافقی صبح امروز در بازدید از کانون وکلای دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه وکلا از نخبگان جامعه به شمار می روند، اظهار داشت: کانون وکلا باید نقش نظارتی خود را به درستی در مورد این بخش از نخبگان به انجام برساند.

وی بیان کرد: نظارت و مطالبه گری درون مجموعه ای باید سرلوحه فعالیت های کانون وکلا باشد و این کانون از یک باید حافظ منافع وکلا و از سوی دیگر حامی آبرو و اعتبار آنها در جامعه باشد.

کارگران بافقی از وکیل و قاضی به عنوان دو بال تحقق عدالت و استیفای حق و حقوق مردم یاد کرد و افزود: نظارت درون سازمانی از جمله مولفه های موفقیت هر سازمان و مجموعه ای است و کانون وکلا باید به عنوان مرجع نظارتی بر فعالیت وکلا با مطالبه گری و نظارت بیشتر، حافظ منافع مادی و معنوی وکلا در جامعه باشد.

رییس دادگاه های عمومی و انقلاب یزد در عین حال بر لزوم رعایت هنجارها و قوانین حاکم بر جامعه توسط اقشار مختلف جامعه به ویژه وکلا به عنوان نخبگان جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: وظیفه مرجع قضایی حمایت و اجرای قوانین و هنجارهای حاکم بر جامعه است و در این راه هیچ گونه مماش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عملکرد برخی وکلا/سودای شهرت با سوء استفاده از پرونده های خاص

انتقاد از عملکرد برخی وکلا/سودای شهرت با سوء استفاده از پرونده های خاص