مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-08سياسي

پروژه شهید انصاری زخمی بر پیکره شهر قزوین


روند طولانی و فرسایشی پروژه شهید انصاری در شهر قزوین و وعده های بی پایان این بار باعث فریاد اعتراض جامعه مداحان و روحانیون قزوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر در حالی که پروژه شهید انصاری شرقی قزوین سالهاست نیمه تمام مانده به راحتی می توان از آن به عنوان زخمی بدون مرحم بر پیکره شهر قزوین دانست.

این در حالی است که این پروژه با وعده های بسیار سالهاست باعث نارضایتی مردم مظلوم محله های بلاغی و ملک آباد که از محله های ریشه دار و قدیمی قزوین شده است.

محمد نبوی از مداحان برجسته قزوینی روز گذشته با انتشار تصاویری جدید از این محله در صفحه خود در فضای مجازی از بی رغبتی برای نابسامانی این محله و پایان دادن بر رنج چندین ساله مردم این محله گلایه کرد.

وی با طرح این سوال که تا کی باید مردم هر روز از کنار این مخروبه ها عبور کنند و میهمانانشان را عبور دهند و همچنان چشمشان به این کاردستی تأسف بار آقایان بیفتد عنوان کرد: خدا می داند اگر اصلاحاتی هستید این تصاویر نیاز به اصلاح دارد و اگر اصولگرا هستید بفرمایید طبق چه اصولی اینقدر بی تفاوتید؟؟ با انتشار این پست، برخی از فعالان انقلابی و روحانیون شهر قزوین نیز با انتشار این تصاویر شورای اسلامی و شهرداری قزوین را مخاطب قرار داده و خواستار پاسخگویی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه شهید انصاری زخمی بر پیکره شهر قزوین

پروژه شهید انصاری زخمی بر پیکره شهر قزوین