مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-08اقتصادي

تصمیم موثر شورای حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد برای ساماندهی کرایه حمل و نقل بار


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:با توجه به گرفتن کرایه حمل و نقل بصورت خودسرانه در بخش های مختلف استان باید شورای حمل و نقل استان تصمیم جدی در این زمینه بگیرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:با توجه به گرفتن کرایه حمل و نقل بصورت خودسرانه در بخش های مختلف استان باید شورای حمل و نقل استان تصمیم جدی در این زمینه بگیرد.

براتعلی صالحی در جمع برخی از خبرنگاران با بیان اینکه خروج سیمان کارخانه های مارگون و یاسوج از استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است، افزود: در این ستان هیچ مشکلی در باب کیفیت سیمان نداریم.

خروج سیمان ممنوع شد وی با اشاره به اینکه مدتی بود، بازار سیمان در استان کهگیلویه و بویراحمد دچار کمبود، مشکل، نارضایتی مردم و نوسانات قیمت شده بود، اظهارکرد: بر اساس مصوبه ای که با حضور مسئولان استانی به تصویب رسید، خروج سیمان کارخانه های مارگون و یاسوج از استان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه دستگاه ها، اصناف، نیروی انتظامی، دستگاه قضا، صنعت و معدن و.

برای حفاظت از حقوق شهروندان همکاری نزدیک با تعزیرات حکومتی دارند، که جا دارد از آنها تشکر کنم، خاطرنشان کرد: در حوزه حفاظت از منابع طبیعی و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم موثر شورای حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد برای ساماندهی کرایه حمل و نقل بار

تصمیم موثر شورای حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد برای ساماندهی کرایه حمل و نقل بار