مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-08بين الملل

آمریکا: هنوز هیچ تصمیمی درباره نظامیان مستقر در افغانستان نگرفته ایم


به دنبال درز یک نامه دیپلماتیک به مطبوعات، آمریکا اعلام کرد هنوز هیچ تصمیمی درخصوص وضعیت نیروهای آمریکایی در افغانستان در آستانه ضرب الاجل اول مه برای خروج آنها از این کشور اتخاذ نشده است.

- به دنبال درز یک نامه دیپلماتیک به مطبوعات، آمریکا اعلام کرد هنوز هیچ تصمیمی درخصوص وضعیت نیروهای آمریکایی در افغانستان در آستانه ضرب الاجل اول مه برای خروج آنها از این کشور اتخاذ نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از سخنگویان وزارت امور خارجه آمریکا که خواست نامش فاش نشود، در ایمیلی به خبرگزاری آناتولی گفت: همه گزینه ها همچنان روی میز هستند.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که ظاهرا نامه آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا خطاب به اشرف غنی، رییس جمهوری افغانستان توسط خبرگزاری طلوع نیوز افغانستان منتشر شده است.

در این نامه ظاهرا بلینکن هشدار داده بود که اگر آمریکا بخواهد طبق تاریخ توافق شده میان دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا و جنبش طالبان همه نیروهای خود را تا اول مه از افغانستان خارج کند، اوضاع امنیت در این کشور وخیم می شود و طالبان سریعا دست به تصرف های قلمرویی می زند.

بلینکن در این نامه گفته است: بسیار صریح و شفاف با شما صحبت می کنم تا شما نیز فوریت و ضرورت صحبت های من در رابطه با اقدامات جمعی شرح داده شده در این نامه را درک کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: هنوز هیچ تصمیمی درباره نظامیان مستقر در افغانستان نگرفته ایم

آمریکا: هنوز هیچ تصمیمی درباره نظامیان مستقر در افغانستان نگرفته ایم