مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-08اجتماعي

ثبت ملی دو یادمان دفاع مقدس در کردستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت:هر ساله شمار زیادی از علاقمندان دوران دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور وارد این مناطق می شوند.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت:هر ساله شمار زیادی از علاقمندان دوران دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور وارد این مناطق می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یعقوب گویلیان در نشست با فرماندار بانه بیان کرد: رونق بخش گردشگری باعث تقسیم درآمدها بین اقشار مختلف می شود و به نوعی عدالت اجتماعی در جامعه به وجود می آورد و ظرفیت های متنوع در هر منطقه را توسعه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس مناطق عملیاتی شمالغرب کشور به ویژه در شهر بانه، محل رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام بودند توضیح داد: هر ساله شمار زیادی از علاقمندان دوران دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور وارد این مناطق می شوند.

در بانه ظرفیت های خوبی برای رونق گردشگری وجود دارد که با توجه به رونق گردشگری خرید می توان ظرفیت های دیگر گردشگری را نیز فعال کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با اشاره به اهمیت حفظ ارزش های دفاع مقدس کردستان گفت: یادمان های شهدای گمنام سیرانبند بانه و یادمان شهدای بولحسن به عنوان آثار مهم دفاع مقدس ثبت ملی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت ملی دو یادمان دفاع مقدس در کردستان

ثبت ملی دو یادمان دفاع مقدس در کردستان