مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-08سياسي

پاسداشت مجاهدت مردم منطقه کردی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کردستان سرزمین مجاهدت و ایثار است و تقدیر از مجاهدان این منطقه همواره از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب عصرهای کریسکان در سنندج با تقدیر از دست اندرکاران این برنامه و حوزه ادبیات جهاد و مقاومت اظهار کرد: بدون شک برگزاری اینچنین برنامه هایی قدردانی از مجاهدت های مردم منطقه کردی است.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص ویژگی های منطقه کردی افزود: این لفظ از ابتکارات رهبر معظم انقلاب است و ایشان پنج مورد را برای این منطقه بیان کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص از حق بزرگ مردم منطقه کردی در پشتیبانی از نیروهای مجاهد انصار و مهاجر، همکاری با نیروهای انقلابی در خصوص حوادث اول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، ایمان راسخ آنان به اسلام، ارادت به اهل بیت (ع) و وفاداری آنان به ارزش های انقلاب اسلامی به عنوان ویژگی های مردم این منطقه یاد می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تقدیم بیش از پنج هزار و 400 شهید انصار و 18 هزار شهید مهاجر سندی همیشگی بر جهاد و مقاومت در استان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت مجاهدت مردم منطقه کردی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است

پاسداشت مجاهدت مردم منطقه کردی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است