مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-08بين الملل

چرا کرونا در اسپانیا مهار نمی شود


برنامه های تفریحی، دور همی های شبانه، بی توجهی جوانان و سفر تفریحی شهروندان اروپایی بویژه فرانسوی ها به اسپانیا مهار کرونا رادر این کشور با دشواری مواجه کرده است.

- به گرازش تابناک به نقل از ایرنا، برنامه های تفریحی و دورهمی شبانه جوانء ها که به طور غیر قانونی و دور از چشم پلیس برگزار می شود و عدم سختگیری کافی برای اعمال محدودیت های کرونایی، باعث شده که اسپانیا نتواند به خوبی کرونا را در کشور مهار کند.

منع رفت و آمد یا ممنوعیت دورهمی افرادی که در یک خانه زندگی نمی کنند، نتوانسته از برپایی جشن های غیر قانونی که در سراسر اسپانیا از پاییز گذشته برگزار می شود، پیشگیری کند موج سوم شیوع کرونا که از هم نشینی ها و دورهمی های اجتماعی تغذیه می شود، محدودیت های ضد کرونایی نظیر مقررات منع رفت و آمد، ممنوعیت ملاقات های اجتماعی در فضاهای بسته و یا محدودیت در تجمع افراد زیاد در کافی شاپ ها و رستوران ها را به همراه داشت اما با این حال برپایی جشن های غیر قانونی شبانه، گوشه گوشه اسپانیا را پر کرده است.

گزارش رسانه ها حاکیست که تنها در مادرید، پلیس در روزهای آخر هفته به محل برپایی بیش از 400 جشن و دورهمی غیر قانونی را که جوانان در آنها بدون ماسک شرکت دارند، بورش برده و از ادامه برگزاری آن جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کرونا در اسپانیا مهار نمی شود

چرا کرونا در اسپانیا مهار نمی شود