مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-08پزشكي

اختصاص یک دستگاه «MRI» و پیگیری جدی تبدیل وضعیت بهورزان 5 گنج جنوبی


نماینده مردم شهرستان های کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار جنوب گفت: قول مساعد جهت اختصاص یک دستگاه MRI و پیگیری جدی تبدیل وضعیت بهورزان پنج شهرستان جنوبی را از وزیر بهداشت گرفتیم.

- منصور شکراللهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهنوج به بیان دستاوردهای دیدار خود با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت و اظهار داشت: در این دیدار  نمکی در زمینه رفع مشکلات بهداشتی حوزه پنج شهرستان جنوبی کرمان و تأمین تجهیزات بیمارستان های شهرستان های کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و  فاریاب قول مساعد داد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان بیان داشت: تلاش در زمینه تکمیل خانه های بهداشت نیمه تمام، تکمیل و تجهیز پایگاه های بهداشتی و درمانی پنج شهرستان و همچنین اختصاص یک دستگاه MRI از دیگر دستاوردهای دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

شکراللهی تصریح کرد: وزیر بهداشت نیز برای سفر به منطقه جنوب استان کرمان در اولین فرصت ممکن قول مساعد داد.

نماینده مردم شهرستان های کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار جنوب خاطرنشان کرد: همچنین مشکل تبدیل وضعیت 106 نفر از بهورزان منطقه که از سال 93 در این شرایط سخت مشغول خدمت به مردم هستند در این دیدار مطرح شد که  وزیر بهداشت قول پیگیری جدی برای حل مشکل این قشر زحمتکش را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک دستگاه «MRI» و پیگیری جدی تبدیل وضعیت بهورزان 5 گنج جنوبی

اختصاص یک دستگاه «MRI» و پیگیری جدی تبدیل وضعیت بهورزان 5 گنج جنوبی