مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-08سياسي

چتر حمایت رایگان تأمین اجتماعی برای بیماران بستری


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: در سیاست جدید سازمان تأمین اجتماعی با هدف گسترش چتر حمایت از بیمه شدگان، خدمات رایگان بستری برای بیماران سالخورده انجام می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: در سیاست جدید سازمان تأمین اجتماعی با هدف گسترش چتر حمایت از بیمه شدگان، خدمات رایگان بستری برای بیماران سالخورده انجام می شود.

قادر برجی در مراسم راه اندازی طرح های نوین خدمات بیمه ای در اردبیل اظهار کرد: از 21 اسفند با گسترش چتر حمایتی بیمه تأمین اجتماعی از گروه های سنی سالخورده و بالای 65 سال، تلاش بر این است تا هزینه بستری این بیمه شدگان به صورت رایگان در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در سطح کشور 46 میلیون نفر مشمول این طرح ارزشمند هستند تا هر بیمه شده ای که سن بالای 65 سال دارد، در صورت بستری در مراکز درمانی و بیمارستانی بدون پرداخت ریالی هزینه امکان مداوا و ترخیص آنها فراهم آید.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: دومین برنامه حمایتی سازمان تأمین اجتماعی در دوره جدید حمایت و پشتیبانی مربوط به بیماران بستری در شهرهایی است که مراکز ملکی تأمین اجتماعی در آنها وجود ندارد که در این شهرها کلیه هزینه های پرداختی بیماران به صورت رایگان در نظر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر حمایت رایگان تأمین اجتماعی برای بیماران بستری

چتر حمایت رایگان تأمین اجتماعی برای بیماران بستری