مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-08بين الملل

واکنش غضبناک امارات به عملیات استراتژیک یمنی ها در عمق خاک سعودی


وزارت خارجه امارات با صدور بیانیه ای که نشان دهنده خشم «ابوظبی» از قدرت نظامی نیروهای مقاومت یمن است، به عملیات استراتژیک آنها در عمق خاک سعودی واکنش تندی نشان داد.

- وزارت خارجه امارات با صدور بیانیه ای که نشان دهنده خشم ابوظبی از قدرت نظامی نیروهای مقاومت یمن است، به عملیات استراتژیک آنها در عمق خاک سعودی واکنش تندی نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه البیان، وزارت خارجه امارات با صدور بیانیه ای به سلسله عملیات های استراتژیک اخیر نیروهای مقاومت یمن علیه اهداف حیاتی عربستان در عمق خاک این کشور واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه امارات در این بیانیه که نشان دهنده خشم بالای ابوظبی از قدرت نظامی نیروهای مقاومت یمن است، مدعی شده است: جامعه جهانی باید موضع قاطعی در برابر حملات مکرر یمنی ها اتخاذ کند! این وزارتخانه همچنین بدون اشاره به تجاوزگری های امارات و عربستان در یمن طی 6 سال گذشته، مدعی شده است: یمنی ها با حملات نظامی خود قوانین بین المللی را نقض می کنند و امنیتِ کشور دوست و برادر ما یعنی عربستان را با مخاطره مواجه می سازند! شب گذشته نیروهای مسلح یمن بیانیه ای صادر و در آن اعلام کردند: به فضل خداوند نیروی موشکی و پهپادی توانست عملیات گسترده هجومی با 14 پهپاد و 8 موشک بالستیک را در مقیاس گسترده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش غضبناک امارات به عملیات استراتژیک یمنی ها در عمق خاک سعودی

واکنش غضبناک امارات به عملیات استراتژیک یمنی ها در عمق خاک سعودی