مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-08اقتصادي

سود سهام عدالت اعلام شد/ احتمال واریز سود در 2 مرحله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی دهقان دهنوی افزود: درصورتی که سهامداران سهام عدالت (هر دو روش مستقیم وغیر مستقیم) اقدام به فروش سهام خود نکرده اند سود سهام سال 98 به آن ها پرداخت می شود و افرادی که اقدام به فروش سهام خود کرده اند اگر .

- رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: افرادی که سهام عدالت آن ها مبلغ 500 هزار تومان است سود سهام عدالت سال 98 آن ها حدود 200 هزار تومان است و افرادی که سهام عدالت یک میلیون تومانی دارند سودشان 2 برابر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی دهقان دهنوی افزود: درصورتی که سهامداران سهام عدالت (هر دو روش مستقیم وغیر مستقیم) اقدام به فروش سهام خود نکرده اند سود سهام سال 98 به آن ها پرداخت می شود و افرادی که اقدام به فروش سهام خود کرده اند اگر قبل از برگزاری مجمع سالیانه شرکت ها باشد سود به آن ها تعلق نمی گیرد.

وی افزود: اطلاعات سهامداران در اختیار شرکت سپرده کذاری مرکزی است و این شرکت مشخص می کند که چه میزان سود به هر سهامدار عدالت تعلق می گیرد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد:از نظر قانونی مهلت تخصیص سود شرکت های سرمایه پذیر به پایان رسیده است و باید سود ها را در وجه شرکت سپرده گذاری مرکزی پرداخت کند تا شرکت سپرده گذاری به سهامداران تخصیص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود سهام عدالت اعلام شد/ احتمال واریز سود در 2 مرحله

سود سهام عدالت اعلام شد/ احتمال واریز سود در 2 مرحله