مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-08پزشكي

حال همه ما خوب است


27 روز از تزریق واکسن به کادر درمان آی سی یو بیمارستان های درگیر با کرونا در استان قزوین گذشته است، دُز دوم واکسن سه شنبه 19 اسفندماه تزریق می شود و حال عمومی همه افرادی که واکسن دریافت کرده اند خوب است.

- ایسنا/قزوین 27 روز از تزریق واکسن به کادر درمان آی سی یو بیمارستان های درگیر با کرونا در استان قزوین گذشته است، دُز دوم واکسن سه شنبه 19 اسفندماه تزریق می شود و حال عمومی همه افرادی که واکسن دریافت کرده اند خوب است.

بیمارستان بوعلی قزوین از همان ابتدای شیوع کرونا به عنوان بیمارستان معین کرونا انتخاب و افراد مبتلا به ویروس کووید 19 در این بیمارستان بستری شدند؛ 21 بهمن همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون در بخش مراقبت های ویژه آی سی یوی کرونای این بیمارستان انجام شد، کادر درمان بخش آی سی یو واکسن را دریافت کردند برخی از عوارض واکسن ترس داشتند اما اغلب آن ها معتقد بودند که عوارض واکسن هرچه باشد از دردهای کرونا کمتر است.

حالا 27 روز گذشته و سه شنبه 19 اسفند قرار است دُز دوم واکسن به کادر درمان تزریق شود، دوباره به سراغشان رفتیم تا از وضعیتشان اطلاعی کسب کنیم.

دکتر ماهیار صدیقی 48 ساله، متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه و رییس بخش آی سی یوی کرونای بیمارستان بوعلی اولین نفری بود که واکسن را دریافت کرد، صدیقی تنها راه خلاصی از این ویروس را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال همه ما خوب است

حال همه ما خوب است