مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-08سياسي

جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب در قم به کار خود پایان داد


اختتامیه جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب(ع) یکشنبه شب با حضور جمعی از شاعران، نویسندگان و شخصیت های ادبی در سالن کوثر سازمان تبلیغات اسلامی شهر مقدس قم برگزار شد.

- ایسنا/قم اختتامیه جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب(ع) یکشنبه شب با حضور جمعی از شاعران، نویسندگان و شخصیت های ادبی در سالن کوثر سازمان تبلیغات اسلامی شهر مقدس قم برگزار شد.

رییس مجمع ملی کانون های فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات کشور در این مراسم، گفت: پیامبر اکرم(ص) نسبت به حضرت ابوطالب(ع) علاقه بسیاری دارد و ایشان نیز حامی و یاور نبی مکرم اسلام بودند.

روایات متعددی در رابطه با ایمان، اخلاص و جایگاه حضرت ابوطالب(ع) وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع هدف از هجمه به حضرت ابوطالب(ع) از سوی دشمنان را تخریب شخصیت حضرت علی(ع) دانست و افزود: با توجه به جایگاه متعالی امیرالمؤمنین علی(ع) در نزد پروردگار متعال و نبی مکرم اسلام(ص) باعث کینه ها و دشمنی ها نسبت به ایشان شده است.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) همه اسلام بود و کسی که درباره حضرت ابوطالب(ع) شعر می گوید، بدون تردید از همه اسلام دفاع می کند، یادآورشد: مثل حضرت ابوطالب(ع) همچون اصحاب کهف بود که ایمانشان پنهانی بود و قدر و منزلت ایشان شناخته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب در قم به کار خود پایان داد

جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب در قم به کار خود پایان داد