مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-08سياسي

شکایت کارمندان اهوازی از عدم رعایت محدودیت های دورکاری


دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به تاثیر کاهش تردد کارمندان در کنترل بیماری گفت: در شرایط قرمز، سازمان ها و ادارات باید با یک سوم نیروها در محل کار و دوم سوم با دورکاری فعالیت کنند اما شکایات زیادی از کارمندان سازمان ها و ادارات داریم که این موضوع رعایت نمی شود.

- دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر کاهش تردد کارمندان در کنترل بیماری با تصمیم کاهش فعالیت کارکنان ادارت غیرضروری خوزستان، اظهار کرد: یکی از عوامل شیوع کرونا، دورهمی ها و تراکم های جمعیت در محیط های خانوادگی یا فضاهای کوچک و بسته، مانند سازمان ها و ادارات است.

در شرایط قرمز، سازمان ها و ادارات باید با یک سوم نیروها در محل کار و دوم سوم با دورکاری فعالیت کنند اما شکایات زیادی از کارمندان سازمان ها و ادارات داریم که این موضوع رعایت نمی شود.

وی افزود: گاهی در فضای ادارات مشاهده شده که در یک اتاق کوچک و بسته، تراکم جمعیت کارمندان وجود دارد در حالی که ممکن است بسیاری از این افراد، ناقلان بدون علامت و کانون انتشار بیماری باشند.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: قطعا تصمیم اتخاذشده در خصوص فعالیت ادارات غیرضروری با 10 درصد ظرفیت و دورکاری کارمندان دارای بیماری زمینه ای، تا حد زیادی در کنترل بیماری کمک کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت کارمندان اهوازی از عدم رعایت محدودیت های دورکاری

شکایت کارمندان اهوازی از عدم رعایت محدودیت های دورکاری