مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-08بين الملل

راهکار جدید گوایدو برای جلب حمایت غرب؛ طرح اتهامات بی اساس علیه ایران


رهبر مخالفان حکومت ونزوئلا که با وجود حمایت های همه جانبه غرب نتوانسته دولت مادورو را سرنگون کند، برای جلب حمایت های بیشتر غرب راهکار طرح اتهام علیه ایران را انتخاب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خوان گوایدو رهبر مخالفان حکومت قانونی ونزوئلا که در دو سال گذشته با حمایت کشورهای غربی تلاش گسترده ای را برای سرنگون کردن دولت نیکلاس مادورو انجام داده، برای آنکه بتواند همچنان کشورهای غربی را در کنار خود داشته باشد و حامیان جدیدی همچون رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای غربی را به لیست حامیان خود اضافه کند، مسیر اتهام زنی به ایران را در پیش گرفته است.

در همین رابطه گوایدو در مصاحبه با رسانه صهیونیستی اسراییل هیوم با طرح اتهامات اثبات نشده علیه ایران مدعی شد: ایران یکی از مقاصد اصلی قاچاق اورانیوم از ونزوئلا است و دولت مادورو اجازه ورود ایران به این حوزه را داده است.

رهبر مخالفان دولت ونزوئلا که از سوی دولت آمریکا به عنوان رییس جمهور قانونی این کشور شناخته می شود، با اعلام اینکه چند نفر از اعضای ارتش ونزوئلا در ارتباط با قاچاق اورانیوم بازداشت شده اند، مدعی شده است ایران یکی از مقاصد اصلی قاچاق اورانیوم از ونزوئلا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار جدید گوایدو برای جلب حمایت غرب؛ طرح اتهامات بی اساس علیه ایران

راهکار جدید گوایدو برای جلب حمایت غرب؛ طرح اتهامات بی اساس علیه ایران