مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-08پزشكي

احتمال نیاز به تامین نیرو از دیگر استان ها در خوزستان


رییس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: اکنون در حال استفاده از همه ظرفیت استان خوزستان هستیم و اگر شیب مراجعه بیماران به بیمارستان ها به این روند ادامه یابد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر علیرضا قنبران در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز از نظر پذیرش بیماران مبتلا به کرونا، اظهار کرد: 213 تخت برای بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان در نظر گرفته شده است که 180 تخت از این تعداد، جنرال و 33 تخت نیز ICU هستند.

وی افزود: در حال حاضر همه تخت های ICU اشغال هستند و حدود 120 تخت جنرال نیز اشغال است.

رییس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: از روز پنجشنبه شاهد افزایش مراجعه بیماران به بیمارستان بوده ایم؛ فعلا تقریبا روند مراجعه به بیمارستان ثابت شده اما هنوز شیب نزولی پیدا نکرده است.

قنبران تصریح کرد: با این روند بیماری، میزان ابتلای کادر درمان در حال افزایش و فشار بر کادر درمان بیشتر شده است و در نتیجه آثار خستگی در حال نمود است.

وی بیان کرد: اکنون در حال استفاده از همه ظرفیت استان خوزستان هستیم و اگر شیب مراجعه بیماران به بیمارستان ها با این روند ادامه یابد، به کمک استان های دیگر برای تامین نیرو نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال نیاز به تامین نیرو از دیگر استان ها در خوزستان

احتمال نیاز به تامین نیرو از دیگر استان ها در خوزستان